Mudding in Dallas Ga!

Show us pics of your rig sunk in that junk.

Mudding in Dallas Ga!

Postby 79F150 » Sun Jan 11, 2009 1:19 pm

We had people showing up from 4 other states for the mud pit. 88MULE and Ogechee4x4 showed up late and they were turned away because of high attendance. Mels has more pics but I figured I would get the thread started. :lol


First thing that caught my eye was this 4 door Bronco...

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

I am not a Jeep fan but this thing was bad ass right up to the point it blew both drive shafts. :thumbup

Image
Image
User avatar
79F150
Site Admin
 
Posts: 1491
Joined: Sat Jan 10, 2009 11:07 pm
Location: Dallas Ga

Re: Mudding in Dallas Ga!

Postby Pockets » Tue Jan 13, 2009 9:09 pm

me and my little girl went Christmas eve ride with a friend, heard today they were having one over at school rd jan. 24 i will try to get some info if yall interested, we were in the old 79 chevy 4x4 with the headers coming out the hood, tan looking truck :wave
User avatar
Pockets
 
Posts: 45
Joined: Mon Jan 12, 2009 9:59 pm

Re: Mudding in Dallas Ga!

Postby 79F150 » Tue Jan 13, 2009 9:41 pm

Got this the other day.


Image
Image
User avatar
79F150
Site Admin
 
Posts: 1491
Joined: Sat Jan 10, 2009 11:07 pm
Location: Dallas Ga

Re: Mudding in Dallas Ga!

Postby Pockets » Tue Jan 13, 2009 9:47 pm

are any of yall going to this one :)
User avatar
Pockets
 
Posts: 45
Joined: Mon Jan 12, 2009 9:59 pm

Re: Mudding in Dallas Ga!

Postby Mels » Tue Jan 13, 2009 9:51 pm

I thought about riding out there. I'm sure JT will wanna go.

Whistlin Dixie is a Dixie Outfitters seller and is gonna be there I believe.
'66 F100 -- Little Black
'78 Bronco -- Brutus
User avatar
Mels
Site Admin
 
Posts: 446
Joined: Sat Jan 10, 2009 11:24 pm
Location: Temple, GA

Re: Mudding in Dallas Ga!

Postby Pockets » Tue Jan 13, 2009 9:57 pm

i'm thinking about riding out there i would like to meet everybody
User avatar
Pockets
 
Posts: 45
Joined: Mon Jan 12, 2009 9:59 pm

Re: Mudding in Dallas Ga!

Postby 79F150 » Tue Jan 13, 2009 9:58 pm

I have to check my work schedule. I work every other weekend. :brownbag
Image
User avatar
79F150
Site Admin
 
Posts: 1491
Joined: Sat Jan 10, 2009 11:07 pm
Location: Dallas Ga

Re: Mudding in Dallas Ga!

Postby ~*Kim*~ » Wed Jan 14, 2009 11:32 am

Pockets wrote:are any of yall going to this one :)



Hubby and some friends are going to be there!
~*Kim*~
 
Posts: 6
Joined: Wed Jan 14, 2009 10:59 am

Re: Mudding in Dallas Ga!

Postby 79F150 » Wed Jan 14, 2009 9:18 pm

Well bummer I got notice that I will be in school 1/24, 1/31 and 2/7. Damn OHSA 30 class. :squint
Image
User avatar
79F150
Site Admin
 
Posts: 1491
Joined: Sat Jan 10, 2009 11:07 pm
Location: Dallas Ga

Re: Mudding in Dallas Ga!

Postby Whistling Dixie » Thu Jan 22, 2009 3:23 pm

Yelp !! We will be there . Like to meet yall. Like to see that side of GA. Never been up that way. Yall look like yall know how to do some muddin. :dance
Whistling Dixie
 
Posts: 1
Joined: Tue Jan 13, 2009 1:22 pm
Location: The Grove / Locust Grove GA.

Re: Mudding in Dallas Ga!

Postby 79F150 » Thu Jan 22, 2009 3:28 pm

Awesome! Glad your gonna go. You wont be sorry. I wish I didn't have class but I have to get my OHSA 30 class behind me. It could make a difference in my pay check. :BangHead
Image
User avatar
79F150
Site Admin
 
Posts: 1491
Joined: Sat Jan 10, 2009 11:07 pm
Location: Dallas Ga

Re: Mudding in Dallas Ga!

Postby Pockets » Thu Jan 22, 2009 3:52 pm

does anyone know how the parking is out there, might have to bring the mud truck in with a dump truck and 25ft. tag trailer :?: :)
User avatar
Pockets
 
Posts: 45
Joined: Mon Jan 12, 2009 9:59 pm

Re: Mudding in Dallas Ga!

Postby 79F150 » Thu Jan 22, 2009 4:55 pm

I haven't been to this place yet but from what I understand it wont be a problem. He said it has a lot of land but I guess it depends on how many people show up.
Image
User avatar
79F150
Site Admin
 
Posts: 1491
Joined: Sat Jan 10, 2009 11:07 pm
Location: Dallas Ga

Re: Mudding in Dallas Ga!

Postby 79F150 » Thu Jan 22, 2009 4:56 pm

My pics are from the other mud pit. there is 2 right down the road from one another. :drinks
Image
User avatar
79F150
Site Admin
 
Posts: 1491
Joined: Sat Jan 10, 2009 11:07 pm
Location: Dallas Ga

Re: Mudding in Dallas Ga!

Postby Pockets » Thu Jan 22, 2009 8:06 pm

thanks 79f150 thats the mud bog at school rd sat. we probably will be in a red mack dump truck with a red trailer with my bosses mud truck, :)
User avatar
Pockets
 
Posts: 45
Joined: Mon Jan 12, 2009 9:59 pm

Re: Mudding in Dallas Ga!

Postby 79F150 » Thu Jan 22, 2009 8:12 pm

Image
User avatar
79F150
Site Admin
 
Posts: 1491
Joined: Sat Jan 10, 2009 11:07 pm
Location: Dallas Ga


Return to The Mud Pit

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest